Suport informational – tehnologic 1C:SIT

Partener oficial al francizorului 1C

Suportul informational – tehnologic (1C:SIT) este un suport cuprinzător pe care AIS-Tehnologii SRL, în calitate de francizat oficial, îl oferă utilizatorilor programelor 1С:Întreprindere.

Asistența pentru utilizatorii programelor 1C se realizează în conformitate cu acordul 1C:SIT.
Un acord 1C:SIT poate fi încheiat de utilizatorii programelor 1С:Întreprindere — persoane juridice sau persoane fizice care au achiziționat o versiune legală a programului.

Asigurăm furnizarea de suport, servicii și servicii de consultanță în domeniul tehnologiei informației de înaltă calitate.

Vă rugăm să rețineți că întreținerea produselor software 1С:Întreprindere 8, obținerea de sfaturi privind lucrul cu acestea, precum și actualizarea legală a acestora este posibilă numai dacă există un acord 1C:SIT.

Asistența pentru utilizatorii programelor 1C este efectuată în mod regulat și continuu. Este un suport continuu care asigură munca neîntreruptă și confortabilă a utilizatorilor cu programe 1C. Întreruperea suportului implică riscul defecțiunilor tehnice, erorilor și, în unele cazuri, pierderea datelor, mai ales atunci când se atrag specialiști neacreditați sau „independenți” care nu garantează calitatea suportului.

Întreținerea neregulată (o pauză de o lună sau mai mult) necesită muncă suplimentară privind actualizarea consecventă a produselor software, verificări de integritate, testare și corectare a bazelor de informații, servicii de conectare și alte proceduri de rutină. Aceste lucrări necesită costuri suplimentare pentru forța de muncă și timp, precum și creează neplăceri pentru utilizatori.
Prin încheierea unui acord 1C:SIT, fiecare utilizator al programelor 1C primește:

  • 1. Accesul la serviciu permite:
    • Primirea actualizărilor legale ale produselor software 1C și ale platformei 1С:Întreprindere;
    • Primirea informațiilor despre graficul lansării noilor versiuni de program și ale platformei tehnologice; primirea informației despre modificările planificate ale funcționalului care vor fi integrate în noua versiune a programului;
    • Informare privind versiunea produsului software care este actuală în prezent. Va fi posibilă descărcarea distibutivelor pentru actualizarea versiunii voastre la cea actuală;
    • Primrea informațiilor despre lista de erori care au fost înregistrate și vor fi remediate în următoarele versiuni ale programelor;
    • Descărcarea diferitelor fișiere suplimentare care sunt recomandate de dezvoltatorii de software pentru utilizare.
  • 2. Acces online la materiale cursului video;
  • 3. Asistență calificată a partenerilor 1C la instalarea, actualizarea programelor și conectarea resurselor informaționale necesare;
  • 4. Consultații privind lucrul în programele 1С:Întreprindere 8 în conformitate cu reglementul privind sprijinul partenerilor dezvoltatori ai soluțiilor 1C localizate.

Instruirea utilizatorilor este oferită de către noi pe bază de plată.

Prețurile pentru suportul SIT sunt prezentate pe pagina Servicii.

Meniu